Spanje! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Spanje! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Spanje!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

06 Juli 2011 | Spanje, Barcelona

Vandaag hebben we eerst lekker uitgeslapen toen hebben we rustig ontbeten en hebben we wat dingentjes voor ons zelf gedaan! Op de eerste dag hadden Tessa en ik gelijk kennis gemaakt met de buurmeisjes! Wij hebben geen zwembad en hun wel en ze hadden ons gevraagd om te komen zwemmen dus dat hebben we gedaan! Daarna hebben we ons weer omgekleed! En zijn we weer de stad in gegaan! Daar hebben we nog ongeveer anderhalf uur in zo een tourbus gezeten! En toen zijn we weer naar huis gegaan! De plannen voor morgen zijn naar de Hollister (een soort ABERCROMBIE) naar een pretpark en dan inpakken en naar de camping! X Sophie uit Spanje! Ps: De foto`s staan op de site!

• 06 Juli 2011 - 21:03

Dineke Beereboom :

Hi Sophie,Tessa en Tim: Wat een geweldige levende standbeelden heb je op je video gezet. Zelfs je vader kijkt er bang van!
    Volgens mij kunnen jullie zelf ook wel zo'n 'performance' bedenken, en daarmee als standbeeld in Barcelona wereldberoemd en...ehh rijk worden!
    Oefen maar op de Camping, heel veel plezier aan zee. Liefs ook voor Ruthy en Papa.

• 08 Juli 2011 - 10:08

Nan:

Hi Lieve sophie,Tessa en Tim,
    Wat een leuke foto's uit Barcelona en heerlijk weer zie ik(hier regen)Hebben jullie al gezwommen in zee? Als het goed is zitten jullie nu op de camping,heel veel plezier daar en niet te bruin worden hoor(dat steekt zo af)
    Dikke kus,Nan