Weg pinpas! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Weg pinpas! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Weg pinpas!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

08 Juli 2011 | Spanje, Barcelona

Vanochtend zijn Tessa, papa en ik eerst naar de supermarkt geweest! Maar papa moest nog geld pinnen dus Tessa en ik keken uit het raam toe hoe papa pinde! Het duurde erg lang en het bleek dus dat de pinpas er niet meer uit wou komen! Dus ik vroeg aan papa moet ik daar even gaan staan dan kan jij aan iemand vragen of ze kunnen helpen dus ik sta daar zo te wachten komt er een man aanlopen die wil pinnen dus ik heel moeilijk in het engels uitleggen dat het niet kan! Blijkt hij dus gewoon nederlands te zijn! De mensen in de supermarkt konden ons niet helpen dus wij deden eerst de boodschappen en toen gingen we naar de receptie! Dus de receptie ging de bank bellen maar die zeiden dat de pinpas gelijk daar binnen in werd vernietigd dus de pinpas was weg! Papa gaf voor de zekerheid wel even zijn nummer af! Na het ontbijt zijn we naar het zwembad gegaan! Daar zijn we tot een uur of 3 gebleven! Toen hebben we thuis een broodje gegeten en zijn we naar het strand gelopen!(de camping ligt aan het strand!) Op het strand kwamen er allemaal verkopers langs! Maar we kochten niks toen kwam er een man langs genaamd Samba die zonnebrillen verkocht! Dus toen herinnerde papa Tessa er aan dat ze nog wat cools moest kopen van mama! Dus Tessa ging de zonnebrillen bekijken en zag een hele leuke! Dus papa vraagt wat is je beste prijs? Samba zegt 15 euro! Papa zegt nee nee 10 euro of niet! Maar toen zei Samba nee 15 euro is een hele goeie prijs! Dus ik kom op papa gewoon doen! Dus uit eindelijk zegt papa It`s your lucky day! Ik koop hem voo 11 euro met een foto van jou erbij! Dus ik moest een foto maken! En toen werdt papa ineens gebeld dat zijn pinpas eruit was gehaald! Dus papa heel blij daar naar toe komt hij terug zegt hij dat er nog 8 andere pasjes in vast zaten! Zometeen gaan we eten en dan een ijsje eten op het strand! X Sophie uit Spanje! Ps: Mama ik ben nog niet echt bruin meer verbrand tim krijgt wel een lekker kleurtje!

  • 09 Juli 2011 - 08:12

    Nan:

    Spannend verhaal van de pinpas,maar fijn dat jullie hem weer terug hebben.
    Leuke foto Sophie bij de Sagrada familia,ben je er ook in geweest?Ik ben er met susan geweest en vond hem erg mooi.Mooie nieuwe bril heeft je zus gekocht.Leuk Tes!!!De foto van je vader in de draaimolen is ook leuk.Geniet nog maar even.liefs en groetjes ook aan papa en Rutey.
    Nan

  • 09 Juli 2011 - 10:28

    Miriam:

    Ha, wat een coole zonnebril Tessa; ik ben jaloers :-) Hoe gaat het met de andere opdrachten?
    De camping ziet er mooi uit, zo dicht bij het strand!
    Vandaag is hier de minste dag, veel regen, maar niet koud. Jammer, want ook ik wilde een beetje bruin worden.
    Sophietje, weet je dat je bij brokleden voor 150 euro een computer kan kopen....(zal wel niet helemaal de bedoeling zijn, maar misschien voor Tim?)
    Groetjes aan iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Spanje 2011.

Reis naar spanje.

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

Banana!

12 Juli 2011

Beloning!

09 Juli 2011

Zwembad, Strand, Obers?

08 Juli 2011

Weg pinpas!

08 Juli 2011

Op naar de camping!
Sophie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 24992

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Griekenland 2014

10 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Zeeland 2013.

21 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Toscane 2013.

28 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Oostenrijk 2012.

07 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Spanje 2012.

04 Juni 2011 - 30 November -0001

Spanje 2011.

Landen bezocht: