Beloning! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Beloning! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Beloning!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Juli 2011 | Spanje, Barcelona

Sorry we waren een paar dagen uit de lucht maar eergister was net als elke andere dag Zwembad, Strand en avond eten! Gister waren Tessa en ik de obers maar eergister waren Ruthy en Tim dat dus tessa en ik werden beloond. We hebben toen lekker gegeten en toen zijn we gaan slapen!

Die dag daarna (gister). Zijn we weer naar het strand geweest en toen naar het zwembad niks bijzonders dus. Maar wat wel bijzonder was: Mijn moeder had gezegd dat we nog naar de kapper moesten. Maar Ruthy vondt alleen bijpunten een beetje te saai dus we zaten op het strand en Ruthy zei zullen we in plaats van naar de kapper ons haar laten vlechten dus dat hebben we gedaan. Het deed wel een beetje pijn maar we hadden een mooi resultaat kijk zo maar naar de foto`s. Daarna zijn we naar huis gegaan hebben we ons omgekleed en zijn we naar de tennisbaan gegaan. Daarna gingen we avond eten op het strand dat was ook erg gezellig.

Vandaag is het hier echt geen mooi weer het is een beetje fris en de zon schijnt niet. Maar wat wel leuk is dat we om half 5 naar de NAGELSALON gaan! X Sophie uit Spanje.

Ps. Kijk zo maar naar de foto`s.
Pps. Mama hier zijn de woorden:
Esta:Het Moej:Is Riko:Heerlijk
Ola:Hallo Asta:Tot Pronto:Gauw
Ciao:Doei Casa:Huis Nomre:Naam Fresa:Aardbij

• 13 Juli 2011 - 05:00

Miriam:

Hoi,
    Mooie vlechtjes Sophie en mooie actiesfoto' van Tessa op zee. Ik mis nog een "actiefoto" van Tim......
    Hier is het sinds gisteravond slecht weer, veel regen en wind. Wel een beetje jammer, maar niet erg als je moet werken. Fijne dag toegewenst.
    Liefs mama

• 13 Juli 2011 - 12:02

Nan:

Leuk Ruthy en Sophie,ziet er echt Afrikaans uit.Laten jullie het zitten tot je terug bent?Kunnen we het hier ook nog even bewonderen.He Tessa wat een mooie foto's op je surfplank in de golven,lukte het een beetje om te blijven staan?Genieten jullie nog maar even,je mist niks hier.Het lijkt wel herfst vandaag,veel regen en wind,vrijdag wordt het weer iets beter.komen jullie nu vrijdag of zaterdag terug? Heel veel lieve groetjes, Nan