Brownieman. - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Brownieman. - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Brownieman.

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Juli 2012 | Spanje, Ronda

Vandaag zijn we de dag (zoals gewoonlijk) pas om 11 uur begonnen. We hebben toen snel een broodje gegeten in Tim's geval cornflakes, en daarna zijn we het zwembad in gedoken. Om 2 uur gingen we lunchen. En daarna zijn we met de auto naar een grot gereden waar prehistorische tekeningen en een waterval met een mooi meer waren. Helaas mochten we de grot niet in en niet in het meer zwemmen, wat overigens niet zo erg was want het water was ijskoud. We zijn daarna gelijk door gereden naar het smurfendorp het lag hoog in de bergen maar was nog steeds verschrikkelijk heet. Het is nogal een verlaten dorpje want er wonen maar 250 mensen. Het is wel heel leuk dat er overal personages zoals grote smurf op de muren zijn geschilderd. Vanuit het smurfendorp zijn we weer naar Ronda gereden (waar we de weg al aardig goed leren kennen) we zijn na een 20 minuten parkeerplaats zoeken nog snel even naar de schoenenwinkel gegaan die Ruthy en ik maandag mooie schoenen hadden gezien. Enzo werden er weer 4 paar mooie schoenen binnen gesleept voor de beste prijzen. Na de goeie koop zijn we naar een van de leuke pleintjes gewandeld en hebben daar hele lekkere tapas gegeten. Maandag zijn we na het eten brownies gaan eten bij een leuk restaurantje bij de brug. Dus we hadden bedacht om weer bij (zoals tim het noemde) de BROWNIEMAN te gaan koffie drinken. Toen we na veel gestuntel het recept in handen hadden gekregen zijn we naar huis gereden. Nu is het tijd om te gaan slapen want morgen moeten we alweer vroeg op. Bye