Op bezoek. - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Op bezoek. - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Op bezoek.

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Sophie

14 Juli 2012 | Spanje, Marbella

Ruthy verblijft gezellig bij haar zus en vader en wij zijn er al op uit getrokken naar Marbella. We zijn nu te gast in he thuis waar we ook vanaf woensdag nog tien dagen zullen verbijven. Het is als het ware of we de Middelandse
zee zijn overgestoken. Het is een huis dat volledig in Marrokaanse stijl is ingericht met veel bloemen Marrokaanse meubels en heel veel kussens. Dat blijkt ook wel uit de foto's. Vandaag geprobeerd onze teint te verdiepen om Ruthy een beetje jaloers te maken. IK zag dat de weeraanduiding bij het blog aangeeft dat het hier bewolkt zou zijn maar niets is minder waar. Het was vsndaag ruim 40 graden Het zand aam het strand was zo heet, dat we er amper op konden lopen. Morgen nog een dagje naar het atrand. Heel veel liefs van ons allemaal en Ruthy goede reis morgen. XXX

• 14 Juli 2012 - 20:35

Anneke En Jan:

Wat een mooie foto's en een fantastisch huis, het lijkt wel een sprookje.
    Lieve groetjes Jan en Anneke

• 15 Juli 2012 - 11:03

Dineke Beereboom:

Wow wat een huis! Vergissen jullie je niet en zijn jullie niet per ongeluk gewoon in de Efteling? Ik zie 2 prinsen en 2 prinsessen, die hele dag mogen luieren, heerlijk: geniet er van. liefs Dineke.

• 15 Juli 2012 - 16:55

Opa Hans En Tante Jo:

Hardstikke leuk dat we een reisverslag krijgen.Wat een leuke foto,s !!!
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier en tot ziens!

• 15 Juli 2012 - 19:06

Nan:

Hallo lieve mensen daar in het warme zuiden.Alles goed?Weer lekker naar het strand geweest vandaag?.Het ziet er goed uit bij jullie,mooi huis.Als ik het goed gezien heb is het nu niet zo warm meer bij jullie.weerbericht klopt niet helemaaal

• 15 Juli 2012 - 19:24

Nan:

Ging even mis.Leuke foto's hebben jullie gemaakt.Het is nu vast een beetje stil daar ,jullie zullen Ruthy wel missen.Geniet nog maar even daar met z'n allen,het weer is hier slecht.
    Hoor je wel toch een beetje spijt.
    HEEL VEEL LIEFS Nan