Zeeland - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Zeeland - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Zeeland

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Augustus 2013 | Nederland, Zeeland

He allemaal!

Even een korte update

We zijn nu in zeeland waar we helaas geen internet verbinding hebben in het huisje dus proberen we dingetjes te posten als we even wifi hebben!

Zaterdag zijn we vertrokken en na een reis van bijna 2 uur kwamen we in het landal park met 5 personen en een vogel. Na we de spullen hadden opgeruimd zijn we naar het strand gefietst. We hebben zo ongeveer 98 keer de verkeerde afslag genomen om vervolgens aan de verkeerde kant uit te komen. Maar het was leuk om even het strand te zien. Toen we weer bij het park aankwamen was er een vogelshow bezig met gieren, valken, raven en een rare soort langbenige vogel. We hebben toen gegeten en daarna hebben we meegedaan aan een potje levend Stratego.

Zondag hebben we na een lekker ontbijt met broodjes van de bakker in het park de dag aan zee doorgebracht op een kwartier fietsafstand. We hebben nog niet echt gezwommen maar tessa en tim hebben wel in de duinen gespeeld en we hebben in de zon gezeten! In de avond hebben we nog even gelezen en bank gehangen.

Nu zitten we op een boerderij wat te drinken waar we gratis wifi hebben, hier zullen we dus nog wel vaker wat gaan drinken. Vanochtend was het nog een beetje bewolkt maar nu is de zon doorgebroken. Ik denk dat we zo nog even naar het strand fietsen en vanavond met zijn allen een film kijken.

Morgen ben ik jarig :D dus we gaan denk ik even naar het strand en winkelen in Zierikzee!

Liefs

• 12 Augustus 2013 - 16:29

Nan:

Hallo Allemaal,
    Dat ziet er mooi uit,leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben daar.Wat een prachtig strand heb je daar toch,doet niet onder voor Italië hoor.
    Nu niet nog bruiner worden hè dames.
    Sophie een heel fijne dag gewenst morgen.

Lieve groet,Nan

• 12 Augustus 2013 - 19:45

Bianca:

Zo vakantiegangers, nu weer in Zeeland! Wij gaan gelukkig ook bijna!! Wij zijn niet zo van de blog (om het zelf te schrijven dan...). Veel plezier weer!

• 17 Augustus 2013 - 16:32

Roos:

Hallo allemaal,
    Maak er een onvergetelijke vakantie van! Het ziet er daar zeer aantrekkelijk uit, alhoewel ... toch wel erg grote uil hé? Beetje eng toch?! Wat is het ergstr? Mika of een reuze-uil? ! Nog zonnige, gezellige dagen gewenst! xxx
    Tot 31 augustus?