Chania - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Chania - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Chania

Door: Sophie en papa

Blijf op de hoogte en volg Sophie

05 Augustus 2014 | Griekenland, Kreta

Lieve vrienden en familieleden,

Weer zitten we aan de koffie en thee op het terras te (na)genieten van de avond en de dag. Tijd om weer verslag uit te brengen dus!

Gister zijn we naar de Cabana Mare beach club geweest. Dit was een hele nieuwe ervaring voor ons we waren namelijk wel vaker bij beach clubs geweest maar dit was toch wel een ander geval. Cabana Mare had namelijk een zwembad en een jacuzzi en het was niet eens een dure club! Ook de muziek was va deze tijd met een live disjockey, grote schermen en alles in het wit Daar hebben we dus de hele dag genoten terwijl we overliepen van de zee naar het zwembad en van het zwembad naar de zee. Rond een uur of zes hebben we de strandtent verlaten om de stad, Chania in te trekken. Hier hebben we wat winkels bezocht en daarna hebben we heerlijk Grieks gegeten in een romantisch openlucht restaurantje. Ook hier weer live muziek met een gitarist en iemand op een Griekse banjo. Ook de echte Grieken kwamen hier , aan het meezingen met de muziek te beluisteren. Het huis is erg mooi met een grote tuin, lekkere ligstoelen en een eettafel in de schaduw, onder de bamboe en de olijfboom! Leven als God in Griekenland dus..... De stelling van Pythagoras krijgt plotseling een heel andere betekenis!

Lieve groeten van ons allemaal!

• 05 Augustus 2014 - 22:22

Dineke :

Wouw lieverds, àls die eerste foto's van jullie vakantiehuis zijn, dan is het echt super-mooi en heerlijk zo te zien hebben jullie het er ook héél erg naar je zin. Hoewel die beach club ook niet echt slecht lijkt...uhm!! Hele mooie onderwater foto van jou Sophie trouwens, en Tim vind ik echt super sexy met z'n speelkaart-bra for men. Wilco en Laurien zijn ondertussen in Antiqua in Guatamala aangekomen, nadat ze in Amsterdam afgelopen zaterdag de Gay Parade hebben opgevrolijkt en ondersteund door allebei rond te hossen met een pikzwart Dali-snorretje onder hun neus geplakt. Stond vooral Laurien geweldig, maar Wilco's imago was ook helemaal top. Fijn dat wij als thuisblijvers dmv jullie blog alles een beetje mee kunnen beleven, veel plezier nog, liefs, Dineke,