Geen vliegende tapijten maar vliegende handdoeken - Reisverslag uit Gello, Italië van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Geen vliegende tapijten maar vliegende handdoeken - Reisverslag uit Gello, Italië van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Geen vliegende tapijten maar vliegende handdoeken

Door: sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

31 Juli 2013 | Italië, Gello

He allemaal!

Papa en ik zitten weer op onze (nieuwe) vaste stek in het strandtentje met de internetverbinding. Het is weer een heerlijk warme dag om precies te zijn nu nog 31 graden met zon. Vanochtend waren er al een paar hevige windvlagen maar er was niet veel schade. Een uur terug was dat wel het geval! Opeens zagen we handdoeken en parasols (nog net geen mensen) in de lucht vliegen. Toen kwam er een soort mini tornado en toen was alles rustig. Er waren wel super veel spullen in de zee gevallen maar met ieders hulp is alles er weer uitgehaald! We hebben nog wat gedronken in een heel mooi tentje op 10 minuten afstand! Nu gaan we weer genieten van de zon!

Liefs

• 05 Augustus 2013 - 00:23

Dineke:

Dag Lieverds, Spannend!! om zo heel even midden in een tornado'tje te zitten! Dat hebben we in Nederland nog nooit meegemaakt. Je verhaal klinkt wel alsof jullie heel erg genieten van de mooie plekjes en van het heerlijke weer. Toch komen wij hier in Nederland ook echt geen zon tekort: het is gemiddeld ook zeker 30C , dus zelfs in ons kikkerlandje hebben we elke dag een vakantiegevoel.Hoop dat jullie heel veel blijven genieten van alles, en vooral heerlijk eten en allemaal leuke of spannende dingen ondernemen.
    Droevig bericht voor Ruthy: Dit weekend heb ik helaas onze oude caravan aan zijn eind moeten brengen. Ik dacht dat ie nog prima was en alleen even nagekeken moest worden, maar de onderhoudsman maakte me kort en goed duidelijk dat het een gevaar op de weg was. Veel heerlijke herinneringen aan kamperen bij de manege en op Buitenkunst kwamen heftig in verzet tegen deze daad. Maar ik ben toch maar zo verstandig geweest om direct korte metten te maken.Definitief einde van een mooie fase.Schaamde me dood, ik moest er eigenlijk om huilen.
    .Lieverds ik mis jullie, ondanks de gezellige foto's en berichtjes, hoewel ik deze week de hele week gezellige gasten heb om met z'n allen naar het theater festival DeBoulevard te gaan. Graag geniet ik mee met jullie belevenissen in het volgende berichtje. liefs, Dineke.