'Nu voel ik me volwassen papa' - Reisverslag uit Pisa, Italië van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu 'Nu voel ik me volwassen papa' - Reisverslag uit Pisa, Italië van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

'Nu voel ik me volwassen papa'

Door: sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

29 Juli 2013 | Italië, Pisa

He allemaal!

We hebben eindelijk een beetje goede verbinding dus ik maak nog even snel een verslagje!

Gister zijn we weer naar het strand geweest! Weer een ander strand alleen ik weet de naam niet! Daar hebben we weer een dagje geluierd en gezwommen! Ook hebben we allemaal een tattoo genomen! Ja ja, een echte tattoo! Tim een schorpioen, Tessa een neushoorn, Ruthy en papa hetzelfde Chinese teken (geluk) en ik een zwaluw. Tim voelde zich erg volwassen daarna!

Vanochtend regende het toen we wakker werden, dus de plannen om naar een zwembad te gaan gingen niet door. We hebben de ochtend besteed aan lezen en frankenstein junior kijken. In de middag zijn we naar het dorpje in de buurt gegaan maar daar was het zo stil dat we na een kwartiertje weer weg zijn gegaan. We zijn toen maar een keertje Volterra bij daglicht gaan bekijken. We zijn naar wat winkeltjes gegaan en toen (eindelijk) hebben we papa overgehaald om portretten te laten tekenen. Na 2 uur bloed, zweet, tranen en lang stil zitten waren ze af! We zijn snel naar huis gegaan, en nu zijn we nog wat soep aan het eten. Tessa en Tim vinden het heerlijk, not. Ze zijn al 10 minuten aan het klagen ;).

Ik hoop dat de foto's er nu in een keer op komen!

Liefs uit Italy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 25021

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Griekenland 2014

10 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Zeeland 2013.

21 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Toscane 2013.

28 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Oostenrijk 2012.

07 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Spanje 2012.

04 Juni 2011 - 30 November -0001

Spanje 2011.

Landen bezocht: