Lui dagje - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu Lui dagje - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Sophie Gemert - WaarBenJij.nu

Lui dagje

Door: Sophie van Gemert

Blijf op de hoogte en volg Sophie

22 Juli 2014 | Griekenland, Kreta

Onze vlucht van gister is prima verlopen, af en toe wat turbulentie maar niks bijzonders. We zijn om kwart voor twaalf aangekomen in het huisje en daar hebben we een korte tour gekregen en zijn we vervolgens snel in bed gekropen.

Vanochtend werden we luid toegezongen door de krekels. Heel veel krekels. Op Kreta is het andersom dan normaal, overdag zijn er duizenden krekels die geluid maken om daarna een pauze te nemen als het donker wordt. We hebben ons de eerste dag vermaakt door gewoon aan het zwembad te liggen en te luieren. Rond een uur of zes zijn we nog even naar een stadje geweest en hebben we boodschappen ingeslagen. Toen was het tijd om de buurt te verkennen, op 3 km afstand hebben we twee hele mooie rustige strandjes gevonden waar we nog een uur van de zee hebben genoten.
Ik zal proberen nog wat foto's te uploaden als dat lukt vanavond.

Liefs uit Kreta

• 24 Juli 2014 - 12:45

Wil En Ruthy:

Hallo lieve allemaal

Goed te lezen dat jullie en uitrusten en de omgeving verkennen. Vooral Tim ziet er stoer uit. De dames more relaxt! Nog heel vel plezier en hou ons op de hoogte.

Lieve groeten

Ruthy en Papa

P.s. Na een twitterbericht over ons project Zorro/huwelijksaanzoek, zijn we de 1000 views, ruim gepasseerd!

• 24 Juli 2014 - 12:45

Wil En Ruthy: